Olen nyt liian kauan katsellut kaikkien ihania joulukortteja, joita minä 'en saa' tehdä. En saa on ihan oma päätökseni siksi, että niitä on liikaa. Kaikkia kortteja. Kun aikavähän on käyttöä, mutta intoa olisi enemmänkin, niin sitten niitä kertyy joka laatikkoon. Tänävuonna olen kyllä yrittänyt olla aktiivinen ja tunkea kortteja kaikille jokavälissä. 

Joten rikoin omaa sääntöäni ja värkkäsin iltahuviksi neljä joulukorttia:

IMG_2198.jpg

Ja nyt kaikki miettii, mitä, tuossahan on vain kolme :D

Kovin epäselvä kuva kun pimeässä joutuu kuvaamaan.. En yhtään tykkää talvesta!

En ole kovin tyytyväinen näihin kortteihin, mutta olen tyytyväinen siihen että tein ne. Sain korttiaskartelu himoni tyydytettyä. Ainakin hetkeksi.. Varsinkin kun minulla ei ole työpöytää, niin päädyn aina askartelemaan lattialla. Onhan minulla keittiönpöytä, mutta se on pieni, enkä jaksa ikinä raivata sitä siksi että askartelen kortteja. Sitäpaitsi viihdyn laattialla.

Ja sitten se neljäs kortti. 
Tämä on omassa kuvassaan siksi, että osallistun tällä p*skis haasteeseen:

IMG_2199.jpg

Pitkästä aikaa p*skiksessa mukana! P*skis #335.

Bingoilua oli luvassa ja minullahan on siis rivi Keltainen-Valkoinen-Vaaleansininen.

Vaaleansinin korttipohja, vaikka näyttääkin kuvassa harmaalta, valkoista löytyy lumiukko kuvasta ja keltaista on teipissä sekä timanteissa.