Eli olen aloittanut (jo yli viikko sitten) kutomaan villasukkia. Jotka -ylläripylläri- eivät vieläkään ole valmiit. No mutta tilanne kuva aniistä kumminkin:

IMG_8337.jpg

Molemmissa siis varsi jo valmiina ja toisessa kantapää aloitettu. Tässäkohtaa tosin täytyy myöntää että itse kantapäästä tein vain tuon osuuden jossa tehtiin 'nosta ensimäinen ja kudo loput oikein ja nurjalla nosta, nurja, nosta nurja' kohdan.. Muusta en enään ymmärtänyt mitään :D Täytyy katsoa koska nämä valmistuvat..
Violeteista siilitumpuistakin puuttuu edelleen peukalot ja silmät...

Sitten vielä kuva valmiista, joskin ei minun tekemistäni, villasukista:

IMG_8336.jpg

Eli nämä äiskäni kuto minulle. Minä vai ostin langan ja sanoin että tee tästä minulle villasukat :D Meidän piti siis yhdessä 'opetella' tekemään kantapäätä, joka pääty isiihen että äiti saa tehdä minun sukkiinikin kantapään..

Äitini siis on tehnyt aiemminkin kantapäitä, joskus kauan sitten mutta oli 'unohtanut' sen joten yhdessä opettelimme.. Ainakin jos "Mitä mää nyt teen?" kysymyksen jota seurasi sukan antaminen äitille voi opettelemiseksi sanoa..

Mistä tulikin mieleeni, minä haluan tälläiset:

LINKKI

Noiden kanssa voisi sitten käyttää kaikkia ihania villasukkia.. 
Olen siisn pitkään etsinyt kumisaappaita jotka eivät näytä kumisaappailta. Pikkukylissä sillä ei väliä ole mutta kaupungissa en viitsi mustat Nokiat jalassa lähteä keskustaan kävelemään..
Vielä en ole sopivia löytänyt, vaikka pitkään olen etsinyt. Yhdet varteenotettavat löysin joskus, vaaleanpunaiset joissa oli korko, mutta ne painoivat ihan älyttömästi ja kuulemma ovat hyvin epämukavat joten kauppaan jäivät..