Tänään tajusin kuinka ihana äiti minulla oikeasti on. Olen ehkä 17vuotias, mutta silti arvostan äitiäni todella paljon. Pienempinä meillä oli siskoni kanssa todella 'tiukka' kuri, oli kotiin tuloajat ja jos meni viikonlopuksi yöksi kaverille, vanhemmat soittivat heti kaverin vanhemmille. Myös arestia sai helposti, mutta syystä. Nykyään kuria ei ole enään paljoakaan. Mitä vanhemmaksi kasvoin, sitä enemmän valtaa sain itse ja tehdä itse omat päätökseni. Opin sitten omien virheideni kautta. Tokihan äiti sanoi jos olin tekemässä todellakin väärän päätöksen tai muuten vain jotain tyhmää.. : D
Äiti tietää lähes aina missä olen, kenen kanssa ja mitä tekemässä. Jos olen illalla/yöllä jossain, yleensä ilmoitan tulenko yöksi kotiin, vai jäänkö yöksi. Ja äitini lähes aina yöllä hakee minut jos olen kauempana kuin yhden bussin päässä tai bussi tulee joskus puolentunnit päästä. 
En tiedä varmaan yhtäkään kaveriani, joka voisi käydä äitinsä kanssa leffassa tai mennä äitinsä kanssa mökille keskelle korpea eristyksiin kaikesta. Minä voin, ja voin mennä äitini kanssa shoppailemaan ilman että häpeä sitä tai että mieitin mitähän muut ahjattelevat kun shoppailen äitini kanssa. 
Vaikka olen näin nuori, mutta osaan arvostaa äitiäni, ja toivon että jos minusta joskus tulee äiti, tulee minustakin hyvä äiti :)

Äidille <3