Miksi ihmiset kiusaavat homo? Miksi he kiusaavat lesboja? Miksi vaaleat kiusaa tummia ja miksi kaikkea erilaista muutenkin hyljeksitään? Itse en ole rasisti, enkä hyljeki erilaisuutta. Minulla on tummia kavereita ja muita erilaisia kavereita. Miksi ihmiset hyljeksii erilaisuutta? Pelkäävätkö he? Ei erilaisuudessa ole mitään pelättävää. Itse olen joutunut koulu kiusauksen uhriksi, kahdesta syystä, nimestä ja lyhyydestä. Olen lyhyt, mutta oikeuttaako se kiusaamaan? Ei minun tietääkseni. Eikä minun tietääkseni lyhyet ihmiset ole edes pelottavia? Ei, en ole kääpiökasvuinen, mutta yleensä se porukan lyhyin. Olen myös vähän poikatyttö, pienenä sain kuulla siitä kun leikin autoilla, enkä barbeilla, nykyään saan muuten vaa aina joskus kuulla koska olen 'erilainen'. 
Jos kerran erilaisia hyljeksitään ja kiusataan, oliski hyvä jos kaikki olisivat samanlaisia, samasta muotista tehtyjä? Samannäköisiä, sama luonne, saman kiinnostukset jne jne. Ei ainakaan minusta. Silloin kaikki olisi samaa massaa eikä yhtään erilaista persoonaa.

Mikä siis lopettaisi rasismin ja muun kiusauksen? Minä en ainakaan tiedä

Olen ehkä nuori, mutta kai minullakin saa olla mielipiteet? Siksi tämä blogi, koska yleensä en niitä ääneen voi sanoa..