Blogini täyttää 5vuotta 18.4.2015, eli tasan kuukauden pästä! Herranjestas joko siitä on niin kauan?? Kylläpäs aika menee nopeasti.. 
Alussa blogissani oli pääasiassa omia ajatuksiani ja muita 'turhia' kirjoitteluja, laulunsanoja sekä muutamia leivonta ohjeitaki taisi löytyä.. Pikkuhiljaa blogin suunta kääntyi enemmän keräilykohteisiini (muumimukit)  ja harrastuksiini (=käsin tehtyihin juttuihini). Nyt blogeja minulla on jo kolme, ja kaikilla omat aiheensa. Kokkailu, nukkekoti ja tämä 'harrastus' blogini. Myös nukkekoti blogi täyttää tänävuotta 5vuotta.. Tällä hetkellä tässä blogissani näkyy kaikenlaista, askarteluja, käsitöitä, valkokuvia vaikka mitä. 
Mutta toisaalta, viiteen vuoteen mahtuu, ja pitääkin, paljon. Viidessä vuodessa olen kokenut paljon. Olen 'kasvanut aikuiseksi' (ai olen vai? :o), muuttanut omaan kämppään, muuttanut takaisin kotiin. Ollut opiskelija, työtön ja työssä käyvä. Läheinen ihminen on menehetynyt, sekä muutama 'vähemmän' läheinen, mutta myös yksi uusi synytynyt. Minä olen kokenut paljon, mutta luulen että niin on moni muukin, ja niin pitääkin. :) 

Mutta jottei tämä ihan täysin romaaniksi muutu, hypätään nyt siihen pääaiheeseen miksi tämän postauksen tein. Eli, viidennen blogi vuoden kunniaksi pistän pikku arvonnan pystyyn. Eli, jokainen joka kommeintoi tähän postaukseen, on mukana arvonnassa. Arvonta aika päättyy 7.4.2015. Arvonta voiton sisällöstä en vielä ole aivan 100% varma, mutta jotain korttiaskarteluun liittyvää olen jo pakettiin kerännyt :)

Joten nyt kaikki kommentoimaan ja arvontaan osallistumaan.