Minua on pariinkin otteeseen pyydetty kertomaan millaisia muumimukeja minulla on. Moni niitä keräilee ja minä myös!

No tässä nyt tulee suurin osa omistamistani mukeista:


Nipsu 2008 ja Niiskuneiti 2001


Hemuli 2004


Tiuhti ja Viuhti 2005


Poliisimestari 2009


Pikku Myy 2008


Saippuakuplat 2011


Haisuli 2001


Hattivatit 2007


Mörkö 2005


Muumipeikko 1999

Kaikista en ehtinyt kuvaa ottamaan kun kamerasta patteri loppui.. Mutta näiden mukien lisäkin minulla siis on ainakin

- Rakkaus 1996
- Tuutikki 2006
- Muumipappa tuumiskelee 1999
- Lumileikkejä 2011 (tämän talven sesonkimuki)

Saattaa olla muitakin, ainakin kaksi mukia minulla on kateissa on jossain päin maapalloa, joita en vieläkään ole löytänyt pitkän etsiskelyn jälkeen.

Haluaisin muutamia sesonki mukeja, joita ei enään saa muuta kuin huuto.netistä maksamalla n. 30e. Ei minun budjetti riitä ostamaan muumimukia 30e kun nämäkin on ostettu n. 10e/kpl alennuksesta tai 2-laatuna. Yhden tai kaksi olen saanut lahjaksi.

Haluaisin mm.

- Talvinuotio 2008 (tämä tahtoivin kaikkein eniten!)
- Siesta 2009
- Lumilyhty 2007

Tuota talvinuotio mukia kävin jopa kysymässä Iittalan tehtaalla Iittalassa. Vaikken siinä lähellä edes asu, en edes samassa kaupungissa. Mutta haluan tuon! Enkä maksa siitä 30e huuto.netissä.. 

Minulla on myös muita muumi aiheisia asioita joita päivittelen samaa tahtia aina kun kuvan saan napattua. Tässä mm. alennusmyynnistä ostettu rasia:

En voinut olla ostamatta tuota kun se on niin ihana! Hauska ja suloinen. Kuvassa on siis muumipeikon takapuoli. Ilmeisesti Muumi on kukkia keräämässä.